wtorek, 24 lipca 2018

Zapiski z podróży #4

Gdyby miesiąc temu ktoś zapyta mnie gdzie leży Świdwin lub co się tam znajduje, nie wiedziałbym nic. Teraz wiem, że znajduje się tam lotnisko 21. Bazy Lotnictwa Taktycznego i organizowane są tam pikniki lotnicze.

Dysponując kawałkiem mózgu można się pewnie spodziewać co będzie tematem zdjęć w tym wpisie. Samoloty, samoloty i jeszcze trochę samolotów.

Cisnę cessną, lecę awionetką
Pilot nadaje kurs manetką
-donGURALesko

Było to pierwsze tego typu wydarzenie w którym uczestniczyłem i zupełnie nie wiedziałem czego się spodziewać. Ba! Można powiedzieć, że miałem dość nisko postawione oczekiwania i bardzo przyjemnie się zaskoczyłem.

Bardzo podobała mi się różnorodność tego, co działo się w powietrzu. Samoloty wojskowe stawiały na prędkość i manewry bojowe; małe, wyczynowe samoloty prezentowały liczne triki a samolot wykorzystywany przy gaszeniu pożarów pokazywał... gaszenie pożaru. Wszystko to opatrzone rzeczowym komentarzem, dzięki czemu nawet taki laik jak ja wiedział na co patrzy.











Wszystkie zdjęcia zostały zrobione przy użycia Canona 500D i Porsta 135/2,8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz