poniedziałek, 21 marca 2016

Wizyta w łódzkim KMP

W ubiegłą sobotę miałem okazję być w niecodziennym miejscu. Magazyn Fotograficzny Radia Łódź zorganizował foto-spacer po opuszczonym już komisariacie na al. Kościuszki w Łodzi, a ja miałem dość szczęścia by dostać się na listę zaproszonych.

Wszystko zostało świetnie zorganizowane, uczestnicy zostali podzieleni na niewielkie grupy, każda grupy miała ok. godziny na robienie zdjęć, co, jak się okazało, było idealnym czasem by budynek zwiedzić.

Ponadto fotoabc.com udostępniło do wypożyczenia wielki zbiór obiektywów Tokina. Początkowo zakładałem, że zrobię kilka zdjęć innym szkłem niż zazwyczaj i tyle. Nic bardziej mylnego! Okazało się, że obiektywy Tokiny oferują świetną jakość i komfort pracy, a ja nie chcę niczego innego. Wszystkie zdjęcia w tym wpisie zostały zrobione Canonem 500D z Tokiną 14-20 f/2.0. Niesamowite szkło, nawet ma zamszowe wykończenia na tulipanie! Niestety nie pokrywało w całości pełnej klatki, dlatego wszystkie zdjęcia analogowe popełniłem Tokiną 24-70 f/2.8 na Canonie 300V z załadowanym Ilfordem Delta 3200. Ale o tym przy innej okazji (bo zdjęcia jeszcze nie wywołane).

A oto cyfrowa porcja zdjęć z tego wydarzenia:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz