środa, 25 listopada 2015

#365 drugi miesiąc

Drugi miesiąc projektu 365 już za mną. Niezmiernie się cieszę, że wciąż udaje mi się znaleźć codziennie trochę czasu na zdjęcia. Tak jak poprzednio, wybrałem kilka zdjęć z tego miesiąca, które bardzo lubię (w tym bardzo silny wątek kulinarny)

Pyszna lemoniada arbuzowa.

Albański Raj był prezentem od Oli. I też był pyszny.

Równie pyszny hamburger uklepany ręką własną.
Pieprz sam w sobie pyszny nie jest, ale upysznia inne rzeczy, więc się liczy.

I like trains.
Dobra mgła zawsze na propsie.

Miało być bajkowo, myślę, że się udało.


Jak na razie najbardziej zaawansowane pod względem obróbki zdjęcie jakie zrobiłem. Kosztowało mnie dużo pracy, ale jestem z niego bardzo zadowolony. No i jest pluszowy Batman. To ważne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz