czwartek, 29 października 2015

#365 pierwszy miesiąc

Ponad miesiąc temu rozpocząłem projekt 365. Postępy w jego realizacji można śledzić na Facebooku, pomyślałem jednak, że i tutaj o nim wspomnę i podzielę się moimi ulubionymi zdjęciami z pierwszego miesiąca wraz z krótkim komentarzem na temat każdego z nich.

Pierwsze zdjęcie. Długo szukałem tematu od którego chciałbym zacząć. Efekt końcowy bardzo mi się podoba.

Ponieważ bardzo podobają mi się kolory i to co się dzieje w nieostrościach.

Fajny dzień, fajne zdjęcia. Teraz obrobiłbym je trochę inaczej.

Proces tworzenia tego zdjęcia był tym co zapamiętałem. Zobaczyłem kadr, chwyciłem za aparat i zrobiłem.

Okolice dworca kolejowego to jedno z moich ulubionych miejsc do zdjęć, zawsze coś się tam dzieje, np. jeżdżą pociągi :P

Tutaj wymyśliłem jakie zdjęcie chcę zrobić a następnie przygotowałem mini plan zdjęciowy i je zrobiłem. I wyszło dokładnie takie jakie miało być.
To oczywiście tylko kilka wybranych kadrów z ciągle się powiększającego projektu. Po więcej zapraszam tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz